Saņēmu ļoti mistisku e-pastu no Hansabanka – SwedBank [no-reply@haspabanca.lv]
Bet nebiju gaidījusi, ka būs tik nepievilcīgi noformēts datu zagšanas e-pasts. Jebkurā gadījumā, mammu, tēti, onkuli un omi pabrīdiniet, pārējie paši tiks galā.
|
Dear Valued Customer , On the 17th of March 2009 Hansabanka will change its business name, the new operating name will be Swedbank AS. This move is the last phase in the brand changing process initiated last autumn. In Latvia the bank’s new name will be Swedbank AS and in Lithuania “Swedbank” AB. Copyright © 2009 ©Swedbank AB All rights reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners |
yeah, mans arī saņēma uz meilu šādu spamu. Nebiju gan redzējhis iepriekš, ka kāds mēģinātu no .lv domēna izsūtīt šādas lietas. domēns gan kā tāds neeksistē.
kolēģe reportēja Swedbank un šo saņēma atpakaļ:
Paldies par atsūtīto informāciju, problēma jau ir apzināta un tiek risināta. Šorīt konstatēts kārtējais krāpšanas veida „phishing” mēģinājums – vairāki cilvēki, tostarp arī Swedbank klienti, ir saņēmuši elektroniskās viltus vēstules angļu valodā, kurā viņiem lūgti personiskie finanšu dati – kartes numurs un PIN kods. Neviens klients finanšu zaudējumus nav cietis.
Šis mēģinājums ir iemesls vēlreiz atgādināt – banka nekad nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr sazinieties ar banku un pārliecinieties par to patiesumu.
Visa bankas rīcībā esoša informācija par šo gadījumu tiks nodota tiesībsargājošajām iestādēm.
Ar cieņu,
Nora Bite
Elektroniskās sarakstes speciālists
T. 67444444
“Swedbank” AS